عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

میلاد تابستان

1391/5/26 0:44
798 بازدید
اشتراک گذاری

مهربانم

همسر فداکارم

و تنها ستاره ی اسمان زندگی ام

مهرنوش عزیزم

همسر بهتر از جانم

در ستاره بارانِ میلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست

 

www.parsnaz.ir - عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک مهرنوش من امروز 26مرداد 91 نوزدهمین سالروز تولدتو بهت تبریک میگم و امیدوارم همیشه در کنار هم سالم و شاد زندگی کنیم.خیلی زیاد دوستت دارم . ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه... عاشق مهربانی تؤام…. برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنم

www.patoghkade.com | عکس های تبریک تولد 1390 2011

روز تولد تو
روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد تو
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت تو خواب است

www.patoghkade.com | عکس های تبریک تولد 1390 2011

مهرنوش عزیزم تولدت مبارک

من و عرشیایی خوشبخت ترین ها هستیم وقتی که تو با آن همه عظمت و مهربانی با ما هستی

دوستت داریم

تولدت مبارک

بهترین ها را برایت آرزو دارم

www.parsnaz.ir - عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

وجود زيبايت وارد به دنيا ميشود
هديه سالروزش اين آوا ميشود
عاشقي چون من بي پروا ميشود
در شعر تولد غرق رويا ميشود
اينگونه سالي دگر ازعمر تو آغاز ميشود
www.parsnaz.ir - عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

پرنسس مهرنوش من چه خوب شدکه به دنیا اومدی و چه خوبتر شد که همه دنیای من شدی

مهرنوش مهربانم دوستت دارم

فدای مهربانی هایت

توادت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نهیر
27 مرداد 91 1:14
آقا ساسان دست شما درد نکنه کلی ذوق کردم از عشق شما به مهرنوش خیلی عالی بود مهرنوش جون تولدت مبارک انشالله سالیان سال خوشبخت و سالم در کنار هم زندگی خوبی داشته باشین


نهیر جون مرسی عزیزم .
ازاده مامانه هانا
27 مرداد 91 16:50
بابا عشقولانه هارووووووووووووو یکی این قلبارو جم کنههه افرین اقای همسری نمیدونی این جمله ها معجزه میکنه .... همیشه زندگیتون گرم و پایدار مثل الان تولدت مبارک مهربون دوستم