عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

کارهای جدید عرشیا

1390/11/9 6:28
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

                    

سلام عشق مامان

امشب اومدم تا  از کارهای جالبی که انجام میدی بگم .

همش دوست داری کنارت بشینم وباهات حرف بزنم ونازت ر ا بکشم .

برام کلی میخندی و وقتی که توی اوج گریه هم باشی نازت میکنم وباهات بازی میکنم اروم میشی .

وقتی ذوق میکنی زبانت را برام در میاری ودست وپاهات را تکون میدی وخودت را شیرین میکنی .

 

وقتی میخوابونمت دور میخوری واز این دست به اون دست میری و وقتی یه کم میندازیمت بالا خوشت میاد ومیخندی 

دیگه اینکه دمر که میزارمت رو بالشت سرت را بلند میکنی ونگه میداری وپا هات را تکون میدی ومیخواهی بری جلو .

وقتی که خیلی گرسنت میشه می خواهم بهت شیر بدم پاهات را محکم فشار میدی وخودت را سفت نگه میداری وگریه میکنی  خیلی بامزه میشی وکلی با بابایی بهت میخندیم .

ودیگه اینکه امشب برای اولین  بار روی صورت من شیر اوردی بالا

وهفته گذشته هم برای اولین بار روی دستم پیپی کردی میخواستم عوضت کنم و وقتی پمپرزت را باز کردم شروع کردی به پی پی کردن .وبرای اولین بار هم وقتی 31 روزت بود توی خونه رو دست بابایی جیش کردی .

عزیزم نمیدونی من وبابایی چقدر دوست داریم وبهت وابسته ایم

 وقتی که خواب میری  همش میایم نگاهت میکنیم ومن اروم بوست میکنم یه لحظه که نمیبینمت دلم برات تنگ میشه قربونت برم .

بوووووووووووووووووووووووووووووس بهترینم .

فعلا تا بعداَ  
                            

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم
9 بهمن 90 0:20
سلام دوست عزيز. اگردنبال سرهمي،بادي،لباس هاي منزل و بيرون بسيار شيك و ماركدار اصل با كيفيت عالي ميگرديد به ما سر بزنيد: http://babybrandsstore.blogfa.com/ امكان حضور شما همراه همسر و يا ارسال با پيك و يا پست پيشتاز با هزينه اي اندك به تمام نقاط ايران فراهم است. نگران هيچ مسافتي نباشيد ما كنار شماييم. حتماً از محصولات ما ديدن فرماييد.
مامان ترنم کوچولو
9 بهمن 90 14:37
سلام.آفرین عزیز خاله به خاطر کارای جدیدی که یاد گرفتی اما بعضی کارات؟آقا میشی اونام میذاری کنار اکشال نداره



مرسی خاله که به ما سر میزنی .بووووس
مامان عرشیا
10 بهمن 90 17:30
ماشاا... گل پسر کم کم داری مرد میشی عزیزم. بوس بوس
مامان ترنم کوچولو
12 بهمن 90 11:09
مامانی به ما سر بزن و نظر تم بگو.حوشحال میشیم
مامی مائده
14 بهمن 90 14:46
مریم مامان پندار
24 بهمن 90 0:55
اینارو مینویسی اسفند دود کن براش مهرنوشماشالله