عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

عرشيا كوچولوي ما

1390/10/15 12:40
861 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عرشيا كوچولوي ما ...

كوچولو هست.ملوس وبامزه و شيرين.با اون لباي خيلي كوچولوش ميخنده قند تو دلمون اب ميشه.

با مزه پستونك ميخوره و موقع شير خوردن دستاي كوچولوش را مشت ميكنه

اين كوچولو در واقع بزرگترين نعمت خدا براي ماست.

دوستش داريم.

و از خدايي كه اين عشق كوچولو را به ما داده به اندازه ي بينهايت ستارگانش كمال تشكر را داريم.از بنده نوازي اش ممنونيم.

خدايا ممنونيم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ

           

             a.gif r.gif s.gif  h.gif  i.gif a.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرزوووووو
16 دی 90 14:43
سلام. و يه سلام به عرشيا كوشولو. چقدر ني نيتون نازه. قربونش برم. شما منو با اسم بغض گريه لينك كرديد. ولي لطفا بيايد به اين آدرسي كه گذاشتم. اون وب قبلي من بوده. من الان اين وب رو راه انداختم. از غم اومدم بيرون. خوشحال ميشم به اين وب من بياين. منتظرتونم. عرشيا جوني يه زندگي موفق رو برات آرزو دارم. دركنار مامان باباي مهربونت.
آرزووووو
16 دی 90 14:46
خوشحالم واسه عرشيا براي واكسنش هم ناراحت نباشيد. فكر كنم دفعه هاي اول تب كنه. من يه داداش كوچولو دارم.الان كه بزرگ شده.ولي واسه من كوچولوهه. اخلاق ني نيهارو ميدونم ديگه.
کنگان طنز
18 دی 90 10:42
سلام@منهم عرشیا کوچولو را دوست دارم