عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

روزشمار تولد عرشياي عزيز

1390/8/14 8:33
739 بازدید
اشتراک گذاری

سلام


 

الان ساعت 09:10 شنبه 14 آبانماه هست.و عرشياي ما فقط هفت روز ديگه بدنيا مياد.

استرس زيادي دارم فقط بخاطر همسرم.اميدوارم پسرمون سالم باشه.

براي همه ي ني ني هاي گل سلامتي را دعا ميكنم.

بابايي ايشالله سالم باشي.دلم براي روزي كه ميخوام ببينمت همينجور تاپ تاپ ميكنه.عاشقتم بابايي.دوستت دارم عرشياي بابا

ماماني تو باز حسوديت گل كرد كه بابايي منو دوست داره.اون كه همش ميگه تو اولين و آخريني

همسر و پسر نازم دوستتون دارم.

فقط روز ديگه.آخ جووووووون

دوستتون داريم.

از طرف بابايي
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان خورشيد
14 آبان 90 8:45
من و خورشيدم از صميم قلب براي سلامتي هردوشون دعا مي كنيم. قدمش مبارك
t & h
14 آبان 90 11:24
همه چیز عالی خواهد بود عکس پسر خوشگلتونو حتما بذارید تا ماهم زیارتش کنیم
مامان ستایش
14 آبان 90 12:33
ایشالا این ۷ روز زودتر بگذره میدونم خیلی دیر مگذره چون ما هم این روزها رو گذروندیم پیشا پیش مبارک باشه تولد پسملی
مامان علی مرتضی
14 آبان 90 19:41
سلام مامان گل انشالله عرشیا جون به سلامتی دنیا بیاد من لینکتون کردم خوشحال میشم به وب نی نیم سر بزنی بوس واسه نی نیه خوشماتون
ستاره
14 آبان 90 21:05
بقول بچه ها گفتنی وووووووی باحاله ههههه