عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

باباجون تو كه دلمون را بردي!!!!

1390/7/28 1:57
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بابايي دلم رفت .كي مياي تا نگراني هاي بابايي بابت تو و ماماني كمتر بشه.عزيزدلم ايشالله سالم بدنيا بياي و ماماني هم سالم باشه نذر كردم سه تايي بريم پابوس امام رضا.

ايشالله همه ي ني ني هاي ايران زمين سالم باشن.همه دختراي ناز و پسراي گل.

دختر يا پسر فرقي نداره فقط سالم باشين هميشه باشين.

بابايي الان كه دارم مينويسم سركار هستم تو شيفت شب.ايشالله سالم باشي و ماماني هم خوب و سلامت بعد از تولد تو بياد پيشمون.

دوستتون دارم.

به افتخار پسرا و دختراي گل ايران زمين و همه ي ني ني هاي ناز و تپل مپل

 

بابا جون نميدونم الان   يا بيدار ولي ميدونم دوستت دارم.خدايا اندازه ي

آسمانت با آن ابهت ستارگانش و ابهت خورشيدش و زمينت با آن ابهت درياها و اقيانوس هايش شكرت.عرشيا و مادرش را به تو مي سپارم.

باباي نازم دوستت دارم.ماماني تو بدون كه هنوزم تو مهمتري حسودي نكن به پسرمون.

ساعت:[تصویر: 0001.gif] و[تصویر: 0004.gif][تصویر: 0002.gif] دقيقه بامداد روز پنجشنبه


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نانا
29 مهر 90 1:04
چه شوشوی مهربونی خیلی خوب نوشته بود خوشم امد امیدوارم همیشه خوش باشید
مهدیه
30 مهر 90 16:37
عرشیا کوچولو.... خوش به خالت.... چه بابای مهربونی داری.....