عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

34 هفته و3روز

1390/7/27 23:50
891 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم خوبی .مادر جون جات خوبه ؟

عزیز دلم یکشنبه٣٤ هفته تمام شد و دوشنبه وارد ٣٥ هفته شدی .عزیزم دیگه کمکم داریم به اخر راه نزدیک میشیم واگه وقت شناس باشی باید ٢٦ روز دیگه دنیا بیاییییییییییییییییییییییی .قربونت برم اصلا باورم نمیشه که دیگه داره تمام میشه .خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت .

وایییییییییییی مامانی نمیدونی چه کارایی میکنی .ماشاالله خیلی قوی شدی ولگدات هم خیلی محکم شدن بعضی شبا دوست نداری بخوابی واز ساعت ١٢ شب تا ٤ صبح همش لگد میزنی ودور میخوری وکلی واسه مامانی میرقصی ونمیزاری مامانی بخوابه منم که کلی حال میکنم .همین که تکون میخوری دستم ومیزارم رو شکمم تا بیشتر حرکتهات را حس کنم .یه کار دیگه هم که انجام میدی اینه که یه دفعه همه جای بدنت را تکون میدی .الهی که مامان قربونت برههههههههههههههههه .

راستی تو خیلی پسمل باحالی هستی وتوی سونو ٢٨ هفته سرت بالا بوده ودکتر ارش بهم گفت احتمال ٧٠ درصد دور نمیخوری ومن باید سزارین بشم . پسملی نازم نمیدونی چه حالی کردم وقتی این حرف را بهم زد وکلی خوشحال شدم وهمش به باباییت میگم دیدی پسملی  طرفدار منه وبابایی هم حرصششششششششش میگیره .

مامانی اصلا دور نخور وهمین جوری بمون .

راستی مامانی این هفته همش معده درد داشتم چون شما بزرگ شدین وبه معده مامانی فشار میاد .دیگه همه چیز خوبه عزیز دلم .

عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس .باییییییییییییییییییییییییییییی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
27 مهر 90 20:36
.سلام 2.وبتون خیلی نازه!! 3.به مام سری بزن 4.امید وارم دوستای خوبی واسه هم شیم 5.درضمن نی نی تون خیلی نازه!!
dp
27 مهر 90 22:16
سلام . وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم به وبلاگ ملیسا جان هم سری بزنید.