عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

دوست دارم یییییییییییییییییییه دنیییییییییییییییاپسرم

1390/7/7 23:56
779 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری خوشگلم .خوبی عزیز مامان وبابا

عزیزم دوشب پیش با بابایی رفتیم بیرون وبرات یه پارک بازی ویه کفش خوشگل خریدیم .من وبابا ساسانت خیلی برای کفشت ذوق کردیم وکلی قربون صدقت رفتیم .بابایی میگفت بزارش روی اپن اشپزخانه که همش ببینمش بهش گفتم اینجا باشه بیشتر دلمون را اب میکنه .وایییییییییییییییییی مامانیییییییییی میشه این کفشه را بپوشی ومن نگات کنم .

مامانی دیگه صبر من وبابایی داره تمام میشه کی ابان میشه .دوست دارم زود ببینمت وبه اغوش بگیرمت وکلی ببوسمت .

بزار یه کم از لگد هات برات بنویسم .لگدهات خیلی محکم شده مامان جون واسه خودت کلیییییییییی فوتبال بازی میکنی.وقتی تکان میخوری قشنگ از روی لباس معلومه وبابایی کلی برات ذوق میکنه ومیاد دست میزاره روشکمم تا لگد هات راحس کنه وکلی باهات حرف میزنه وبوست میکنه .

مامانی صبح ها خیلی گرسنت میشه واینقدر بهم لگد میزنی تا من بیدار بشم

 

وبرم صبحانه بخورم .البته بهت بگم باباییت خیلی ماهه همش میره برام صبحانه میاره لقمه میگیره میده من بخورم . قربون توبابایی برم

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com     تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

                                                                                                                 

مامانی فعلا باییییییییییی بوسسسسسسسسسسسس                      

 

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)