عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

7/5ماهگی و اولین مرواریدهای گل پسری

1391/4/9 0:41
758 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم مامان جون

امروز دوتا دندونهای پایینت نیش زده ودیگه دندان دار  شدی .وایی که پسر خوشگل من دیگه بزرگ شده و داره مرد میشه عزیزم .نمیدونی چقدر من وبابایی را خوشحال کردی فدات بشم .

مامانی از کارهات بگم که کلی کارهای جدید یاد گرفتی .اول اینکه همه چیز را میگیری وبلند میشی ویه قدم کوچولو راه میری .خیلی فضول شدی به همه چیز دست میزنی خیلی کنجکاو شدی وکل روز من مواظب اقا هستم که بلند میشه نخوره زمین .وعاشق tvوشبکه هد هد شدی وتوی گریه هم که باشی میزاریم هدهد اروم میشی ونگاه میکنی .فدات شم .

عزیزم وقتی گریه میکنی توی گریه هات میگی .بوووووووووهه.بوووووووهه خیلی هم واضح میگی .وماااامااااا .ببببببب وباااااباااا میگی وکلی صداهای دیگه از خودت در میاری .

راستی برای چکاب 7 ماهگیت که برده بودمت وزنت شده بو8200وقدت 69 ودور سرت 44 ودکترت گفت خوبه رشدت خدا را شکر ..

همه عکسهات توی گوشی بابایی بعد میزارم برات .بووووووس .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سهیلا
9 تیر 91 2:13
مبارکهههههههه
زینب مامان محمد رضا
13 تیر 91 18:44
lمرواریدات مبارک شیشلیک بزنیم بر بدن طلا هستی