عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

شروع هفت ماهگی

1390/6/31 23:25
540 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 17 مرداد

سلام بسری خوشملم .خوبی نازنینم

بسری گلم دیروز 6ماهت تمام شد وامروز وارد 7ماه شدیم  عزیزم تو پسر خوبی هستی و برا من داره خیلی 

زود میگذره .خوشحالم هر روز که تمام میشه به امدن تو نزدیکتر میشم .مامانی من همش تقویم دستمه

ودارم روز شماری وبرنامه ریزی  میکنم برای امدنت .گل پسرم خیلی دوست دارم

                                                  

                                                     عرشیا بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
2 مهر 90 18:33
سلام فکر کنم تاریخ زایمانت با من نزدیک باشه به ما سر بزن دوست داشتی تبادل لینک کنیم
مامان نی نی طلا
2 مهر 90 18:58
سلام مامان عرشیا.خوبین؟نینی های ما همسننااااااااا انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد