عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

کارهای جدید عرشی جون

1391/1/30 17:09
1,961 بازدید
اشتراک گذاری

                                               http://eshghamm.blogfa.com

عرشی گلم امدم برات از کارهای جدیدت بگم .

اول اینکه خیلی بازیگوش شدی ومیخواهی من همش کنارت باشم وباهات بازی کنم وتا ازت دور میشم شروع میکنی به گریه کردن .دیگه من وبابایی را کامل میشناسی ودیگه کاملا روروئک سواری میکنی وکلی هم خوشت میاد .کلی از خودت صدا های خوشمزه در میاری .وپریروز توی 5 ماه و7 روزگیت پاهات را گرفتی ولی هنوز توی دهنت نمیبری من وقتی دیدمت کلی ذوق کردم .

دیروز هم خودت کامل دمر شدی ودستهات را هم از زیر شکمت در اوردی .من توی اتاق خواب بودم وقتی امدم دیدم دمر شدی فوری دوربین را اوردم وازت عکس گرفتم .

                                         اینم عکس اولین دمر شدنت گلم

                       تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

                              اینم عکسهای اولین روروئک سواریت

                تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد     

                                       وچند تا از عکسهای دیروزت

                               الهی فدای خنده هات بشم دردونه من

                    عقشششششششششششششش منی عزیزم

                                    بوسسسسسسسسسس

                                   بوووووووووووووووووووووووس

                  http://eshghamm.blogfa.com/http://eshghamm.blogfa.comhttp://eshghamm.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سارا مامان ونداد
30 فروردین 91 21:36
الاهی قربون خندهات بشم من خاله به فدات ..قربون اب دهنت عززززززززززززیز دلم
سحر مامان تانیا
31 فروردین 91 0:50
عزیز دلم، شاه پسر، 5 ماهگی ات مبارک امیدوارم 150 ساله بشی و یه عالمه روزهای شاد و خوش در انتظارت باشه...


مرسی خاله جونم
روشا...مامان ساینا
31 فروردین 91 1:20
ماشالا چه پسر گلی هستی ...خدا حفظت کنه و همیشه لبت خندون باشه


مرسی عزیزم
مامان ترنم کوچولو
31 فروردین 91 14:02
سلام عزیزم رای گیری شروع شده تو پست رای گیری منتظر رایتون هستیم.noruz1391.niniweblog.com
خاله جون
31 فروردین 91 15:26
سلام عزیزم ماشالله هزارماشالله به عرشیای عزیزم
هدی مامان پرهام
1 اردیبهشت 91 22:09
الهی خاله فدات شه



خدا نکنه خاله جونم .


مامان حنا
2 اردیبهشت 91 18:38
سلام عزیزم ممنون از اینکه از وبلاگ دخترم دیدن کردید و مطالب آشپزیم مورد توجهتون واقع شد ماشالله هزارماشالله پسر با نمک و دوست داشتنی داری خدا برات حفظش کنه رمز رو هم خصوصی براتون ارسال میکنم برای دیدن رمز به آخرین نظراتتون مراجعه کنید موفق باشی دوست خوبم
خاله نفس
2 اردیبهشت 91 21:31
ای جااااااان چه کوچولویِ خنده رویی
الهی فدایِ سرت بشم که هنوز موهاش کامل درنیومده جوووووووووووووووووووونم

...
مامانی یادتون نره واسه اومدنِ نی نیِ منم دعا کنینا بخصوص موقعی که پسملی رو شیر میدین باشه


مرسی خاله جون که بهمون سرزدی .
چشم عزیزم حتما براتون دعا میکنم .
سحر مامان آراد
2 اردیبهشت 91 23:55
ای جونم قربون خنده هات
ایشالا اولین عکس از ماشین روندنت رو ببینیم شازده


مرسی خاله مهربونم .بووووس
نهیر
3 اردیبهشت 91 0:12
جاااااااااااااانم کوچولو بوسسسس ماشالله
مامان خورشيد
3 اردیبهشت 91 7:37
واي مباركه. اما ديگه موقع خوابوندن بايد مواظب باشي كجا مي خوابونيش كه خدا نكرده از جايي نيفته. قربون اون خنده نمكي. از روي ماهش مي بوسم و بيصبرانه منتظر ديدن عكس هاي زيبا و شنيدن كارهاي جديدش هستم. الهي از لحظه لحظه بزرگ شدنش لذت ببريد.
ازاده مامانه هانا
5 اردیبهشت 91 17:08
سلام به مهرنوشی و عرشیای خالههههههههه خوبی؟ خوش میگزره؟ حسابی بزرگ شدیا گلم خیلی نازی گل پسرررررررررررررررررر. دمر شدنشو نگا . خوب مهرنوش دوربین به دست اماده بودیااااا ای ول بووووووووووووووس
ثمین
6 اردیبهشت 91 20:42
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامان سارا و اميرمحمد
6 اردیبهشت 91 21:13
روروئك سواريت مبارك خاله جون . ايشاءا... ماشين سواري . ايشاءا.. هميشه لبت خندون باشه.
خاله نفس
7 اردیبهشت 91 8:27
مامانی خصوصی دارین
مامان ترنم کوچولو
10 اردیبهشت 91 17:04
سلام خصوصی
مریم مامان پندار
11 اردیبهشت 91 0:15
وای خدا قربون خنده هات عزیزم الهی لامبورگینی بخری و سوار بشی