عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

سه ماهگی قند عسل

1390/11/30 1:34
940 بازدید
اشتراک گذاری

animated smiley faces for orkut, myspace, facebook

خوبی عرشیا جونم

مامان جون سه ماهگیت مبارک .مامان جونم باورم نمیشه از روزی که دنیا امدی تا حالا ٣ ماه گذشته خیلی زود میگذره .خیلی بزرگتر وخوشگلتر شدی .مامانی من خیلی بهت وابسته شدم حتی وقتی هم میخوابی همش میام کنار گهوارت وخدا خدا میکنم زودتر بیدار بشی .زود به زود دلم برات تنگ میشه .

البته بهت بگم بابایت هم خیلی دوست داره وهمش نازت میکنه وتو هم کلی خودت را براش لوس میکنی .کارهای زیادی انجام میدی .خیلی میخندی وکلی صدا از خودت در میاری وعاشق تلویز یون هستی راستی تا حالا ٢ بار روی شکم خوابیدی اولین بار توی ٨٣ روزگیت بود که کنارم خوابیده بودی وقتی بیدار شدم دیدم خودت روی شکم خوابیدی .مامان جون من اون لحضه این AIM and AOL Instant Messenger Smileys and their keyboard shortcutsشکلی بودم وکلی ذوق کردم ورفتم دوربین را اوردم وازت کلی عکس گرفتم بابایی هم از خواب بیدار کردم تا نگات کنه خیلی ذوق کرد .

روز جمعه که ٩٦ روزت بود بردیمت برای چکاب که وزنت شده بود ٦٢٠٠ گرم وقدت ٦٢ سانتی مترودورسرت٤١ سانتی متر که خدا را شکر دکترت گفت همه چیز خوبه .

مامان جون خیلییییییییییییییییییی دوست دارم .

                              animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان خورشيد
30 بهمن 90 15:02
مباركه. الهي هر روزش به سلامتي و شادي بگذره و از بزرگ شدنش زيباترين خاطره ها رو بسازه.
d
30 بهمن 90 15:02
آموزش حركات موزون با شهريه مناسب 09384056771
مامان عرشیا
30 بهمن 90 19:09
ما مان سونیا
30 بهمن 90 22:44
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک میکنی؟؟!! ִ \ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞ ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ افتخار میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .