عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

25 بهمن روز عشق

1390/11/25 18:59
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

                                      

                                   

                                     امروز روز سپاسگذاری از خداوند است

                     زیرا عشق را افرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

                                                تا با تمام وجود به او بگویم

                                                 عشق من روزت مبارک

           

                           عرشیای عزیزم عشقم .روز عشق را بهت تبریک میگم

                                    

                                    همسر عزیز ومهربانم روز عشق را بهت تبریک می گم

                تو را دوست دارم وقتی که میان غم گم میشوم ودر اغوش تو پیدا میشوم  

تو را دوست دارم وقتی در میان دلتنگی ها  درمیان چشمان  تو پیدا میشوم

تو را دوست دارم  ان زمان که از صدای قلبت از خواب بیدار میشوم

تو را دوست دارم . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی حاجی
25 بهمن 90 19:06
´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““ ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨“\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( “,¨¨¨¨_)--“--“------/_. این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه! . .*******************
قاصدك|مجله اينترنتي كفشدوزك
26 بهمن 90 14:21
شاید هنوز دیر نشده باشد که روز عشق را از 26 بهمن (والنتاین) به 29 بهمن تغییر دهیم