عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

عکسای عرشیایی

1391/11/26 21:35
2,333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

یه مدتی نبودیم.اینترنتمون وصل نشده بود بخاطر اسباب کشی

عکسای عرشیایی از زمان اسباب کشی تا عمل مجرای اشکی چشمش و تا امروز که ماشالله برای خودش یه پارچه بمبه اتمیهههههههههههههههههههه

بابا من همش خودم از رو موتور حواسم به اسباب کشی بوده هاااااااااا

اینقده بدم میاد بابا میگه من فضولم.منو ببین آروم و ریلکس!!!!!!

هوا یه کم سرده خودمو بپوشونم

اینم باغ لیمو و زیتون شهرک پتروشیمی

حالا دقیق نمیدونم ولی فکر کنم همین طرفی رفتااااااااااااااا

و اینم یه عکس دیگه که میگه من آروم آرومم

الهی بابایی بمیره که تو رفتی اتاق عمل پسر گلم خدا را شکر که چشمت خوب شد:

بابا تو اتاق عمل چیزی ندادن بخوریم

اینم عرشیایی بعد از اتاق عمل که چقدر معصوم خوابیده.

پسری فدات بشیم

بعد از ترخیص از بیمارستان نفت چون نذر داشتی رفتیم شاهچراغ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الناز مامان بنیا
1 اسفند 91 14:17
چرا مریض شده الهی بمیرم