عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

تولدت مبارک پسر گلمون

1391/8/21 23:59
3,152 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

مهربان کوچولو

عرشیا کوچولو

تولدت مباااااااااارک

آبان ماه تولد گل سرسبد باغ زندگیمون

www.parsnaz.ir - عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

گل من تولد تو تولد من است، من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود، و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم
تولدمان مبارک!

اقا کوچولو شما الان یکسالتونه

و برا خودت آقاااااااایی شدی ماشالله

امروز یکساله شدی و واکسن یکسالگی ات را هم زدیم.

خدا را شکر هیچ مشکلی هم نداشتی

عزیز مهربونمون دوستت داریم.

همه ی تلاش بابا و مامان اینه که تو را تو زندگی خوشبختت کنن

دوستت داریم عرشیا کوچولو

خدایا در این روز که پسرمون یکساله شده از دارگاه ملکوتی ات میخواهیم که پسرمون را همیشه سالم نگهداری

همیشه به حق قدرت بیکرانت سلامت و معرفت را به پسرمون اعطا کنی

و همیشه بحق کتاب اسمانی ات ،بحق قران کریمت پسرمون را از بدیها دور نگهداری

خدایا پسرمونو صد ساله کن.

خدایا قسمت میدیم این هدیه را همیشه در پناه لطف خودت محافظت بفرما

بحق لطف بینهایتت

ای مهربانترین ها

www.parsnaz.ir - عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی مائده
25 آبان 91 17:23
تولدت مبارک گل پسر ایشالا 120 ساله بشی
مامان ترنم کوچولو
27 آبان 91 17:01
مبار مبارک تولدت مبارک ببخشید تاخیر داشتیم
الناز(مامان بنیا
2 آذر 91 9:24
مبارکت باشه عزیزم
ازاده مامانه هانا
9 آذر 91 20:15
ببخشید عرشیا که یه خاله بی معرفت داریی
ببخش دیر اودم خاله جون
تولدت مبارک عزیز دلم
همه چی عالیییییییی کیف کردم
دستت درد نکنه


مرسی خاله مهربونم لطف کردی هانا خوشگلم را ببوس .
مامانی وروجک
9 آذر 91 21:51
یکسالگیت مبارک عرشیا جون.
همای آسمان
11 آذر 91 15:19
تولدت دسته گلتون مبارک این شاالله دامادش کنید نامدار باشه