عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

ღ♥ღ`*•عرشيا كوچولو•*´ღ♥ღ

دس دسیییییییییی

1391/6/5 19:57
1,532 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم بلاخره یاد گرفتی دست بزنی.هوراااااااااااااااا

کلی باهات تمرین میکردم ولی توجه نمی کردی ولی امروز چند بار باهات تمرین کردم وتو هم یاد گرفتی تا بهت میگم عرشیا دست دسی کن شروع به دست زدن میکنی

 نفسم نمیدونی وقتی که برای اولین بار خودت دست زدی چقدر خوشحال شدم.

خیلیییییییییییییییییییییییی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ماه مامان
5 شهریور 91 23:23
سلام دوست عزیز ، من لباس زنبوری دارم ، برای یک سال ، کاملاً نو هست ، همه رو فروختم فقط یه دونه مونده ، عکسشم تو تاپیک http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=278753 گذاشتم ، قیمتش 39 تومنه ، پشت لباس نیش زنبورم داره ، خیلی بامزه و جالبه ، اگر بخوای چون یه دونه مونده بهت تخفیف میدم ، اگه بخوای 4 هزار تومن کم می کنم ، 35 تومن بهت میدم ، برای پسر خودم کفشدوزکیشو برداشتم ، خیلی عالیه ، جنسشم خوبه ، سر آستینشو به تو تا کنی ، آستین حلقه ایی میشه و کاملاً چسرونه میشه ، نمی دونم عکس پسرمو دیدی یا نه ، اگه خواستی بهم ایمیل بزن تا عکسشو برات بفرستم ، این ایمیلمه mah_nameh@yahoo.com موفق باشی
بابای ملیسا
6 شهریور 91 1:21
با سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم هم با بیش از ده عکس به روز شد . خیلی خوشحالمون می کنید اگر تشریف فرمایی کنید و با نظرات قشنگتون کلبه محقر و کوچیک ملیسا جوون رو منور و نورانی کنید . منتظر شما و نظرهای قشنگتون هستیم.
نهیر
8 شهریور 91 0:13
خاله دست میزنی الهی که عروسیه خودت دست بزنی همه بگن هههههه داماد چه ذوقی کرده وای خودمم ذوق کردم

اون عکست هست از سرو کله گاز بالا میری خیلی با حاله


مرسی خاله جونم .مامانیم هم کلی ذوق کرد .ههههههههه
مجتبی ضامنی
8 مهر 91 19:33
سلام مهندس ایشاا... ارشیا کوچولو پسر خوبی باشه و زیر سایه خودت و خانمت بزرگ بشه و آینده خوبی در انتظارش باشه. از طرف من ببوسش